Friday, May 26, 2006

UN KURABİYESİ

Bu kurabiyeyi ilk gördüğüm zaman hazır alındığını sanmıştım. Hem görüntüsü hem de tadı pastahane kurabiyelerini andırıyordu. Tarifi aldıktan sonra ben de yapar oldum. Tarifini görmek isterseniz tatlılar linkini tıklayarak görebilirsiniz. Bunları yazarken benim için kısa sürede bir candan arkadaş belki de dosta dönüşen sevgili Safran'cığıma çok teşekkür ediyorum. Link bağlantısı yapmayı bana öğrettiği için. Ama daha önemlisi içten samimiyeti ve dostluğu için. İyi ki varsın Safrancığım ve dilerim hep burada olursun:)

2 comments:

Safran said...

Güzel sözlerine çok çok teşekkür ederim Şefikacığım, senin dostun olarak daima yanında olacağım ve biliyorum yanında hep mutlu olacağım...Olursa sıkıntıları ve dilerim yaşayacağımız nice mutlulukları paylaşacağımız uzun yıllara inşallah, sevgilerimi gönderiyorum, yavrularımı ve seni öpüyorum...

sefika said...

canım çok teşekkür ederim. Aslında yazdıklarım emin ol duygularımı ifade edebilen cümleler değildi. Varlığın için teşekkürler. Ben de Merti öpüyorum canım sevgiler