Tuesday, May 30, 2006

BİR ŞİİR

Bazen içimden duygular sel olup taşmak ister. Böyle zamanlarda herkesin duygularını bir ifade ediş tarzı var. Müzik benim meslek alanım olduğu için müzikle ifade ediyorum kimi zaman. Şiir de müziğin ayrılmaz bir parçası şüphesiz. İşte böyle bir gün içimdeki fırtınayı anlatmanın en samimi yoluna girdim ve bir şiir yazdım. Aslında buna ne kadar şiir denir bilmiyorum. Çok amatörce bir şey. Burada sizlerle de paylaşmak istedim. Zaman zaman anneme duyduğum özlemin büyüklüğünü ve içimdeki acının patlamalarını blogumda sizlerle paylaşıyorum. Bu da öyle. Umarım ki beğenirsiniz ve çok karamsar bulmazsınız.--Kimse için gitme ne olur dememeniz dileğiyle--
GİTME NE OLUR
Yağmur yağıyor yine ince ince bu şehre
Gittiğin gün gibi
Gökler bile ağlıyor bak sensizliğime
Bulutlar bile haykırıyor gitme anneciğim ne olur gitme..
-----------
Dostsuz kaldım, kimsesizim
Sensiz içim öyle ezik, çok çaresizim
Gel tek sırdaşım, tek arkadaşım
Beni yanlız, beni sensiz, beni bensiz bırakıpta
Ne olur anneciğim gitme...
-----------
Hayat akıyor kaldığı yerden
Senden bir haber yok gittiğin yerden.
Bir hançer saplı sanki boğazımda nefes alamıyorum,
Anneciğim yokluğuna dayanamıyorum.
-----------
Çocuklarım büyüyor, ben yaşlanıyorum,
Her şeye her zora alışıyorum.
Çok zor olsa da ayaktayım yaşıyorum,
Anneciğim sensizliğe alışamıyorum.
-----------
Fidanlar yeşeriyor, ağaçlar çiçeklendi.
Yem verdiğin kumrular yemlerini özledi.
Ankara sensiz boş, ayaklarım gitmiyor
Acımı dindirmeye kimsenin gücü yetmiyor.
-----------
Fayda vermiyor ağlamak biliyorum
Rüyalarımda her gece gitme anneciğim gitme diyor, yalvarıyorum.
Lokmalar düğümlendi artık yutamıyorum,
Anneciğim sensiz olmuyor, olamıyorum
Sensiz bir dünyaya alışamıyorum
-----------
Anneciğim gitme yapamıyorum
Anneciğim kokunu çok özlüyorum.
Gitme anneciğim,
Gitme birtanem
Gitme gül yüzlüm ne olursun gitme.

No comments: