Thursday, June 01, 2006

MAHLEPLİ KAŞARLI POĞAÇA-TURŞU KAVURMASI SALATASI VE MERCİMEKLİ BANYO BÖREĞİ ÜÇLEMESİ




Birkaç gün önce iki arkadaşım arayıp çaya geleceklerini haber verdiklerinde hazırladım bu menüyü. Poğaçalarımı değişik bir tarifle biraz daha farklı yapmak istedim ve doğaçlama çıktı bu poğaçalar. Ben artık poğaça yaptığımda daha sık bu şekilde yapmaya karar verdim. Denerseniz bana hak verirsiniz.Lezzetine kefilim. tarifi burada. Turşu kavurması da benim Karadeniz'e taşınmadan önce hiç tanımadığım bir çeşitti. Ancak tanıştığıma ve yapmaya başladığıma seviniyorum. Özellikle salata ağırlıklı menüler tercih ediyorsanız değişik bir alternatif olabilir diye düşünüyorum. Hafif ekşili bir salata. Misafirleriniz tarifini isteyecekler :) Tarifi burada.Böreğe gelince: yumuşacık ve çok lezzetliydi. Banyolu börek denilebilir aslında ama banyo süresi biraz daha uzun. Yiyenler gerçekten çok beğendi. Tarifine buradan ulaşabilirsiniz. Ben ayrıca tatlı olarak bisküvili verev pasta da yaptım. Fakat teleştan dolapta unuttum. Misafirlerim gelince çıkarmak aklıma geldi ve fotograflayamadım.

3 comments:

Safran said...

Şefikacığım valla döktürmüşsün ne diyim, ah ekranın karşı tarafında olsam yaptığın bu güzel lezzetlerden tadabilsem :)) Sevgiler canım arkadaşım :)

sefika said...

Safrancığım çok teşekkür ederim. Sen gel ben sana neler hazırlarım arkadaşım lafı mı olur. sevgiler

sefika said...

teşekkürler ederim Rügzan. Eminim senin yaptıkların daha da güzel olacaklar. her zaman bekliyorum sevgiler.