Monday, July 10, 2006

Tantuni ve Yaşpasta

Ne zamandır evde tantuni yapmayı istiyor ama pek cesaret edemiyordum. Çünkü eğer bir yemeği çok seviyorsanız evde yaptığınız zaman sevdiğiniz lezzeti alamamanız mümkün. Ama ben bu tantuni ile öyle güzel bir lezzet yakaladım ki artık dışarıda yemeye son. Sevgili Mutfak meleğinin sitesinde görüp "yapsam mı acaba" diye biraz tereddüt ile yaptım. Tarifini yazmayacağım. Ev sahibesi Mutfak Meleği zaten çok güzel anlatmış. kendisine çok teşekkür ediyorum. Tek yapmanız gereken bu linki tıklamak. Yanına çırpacağınız bir ayran ile yemeğiniz bir şölene dönüşecek emin olun. Afiyet olsun :)

3 comments:

Safran said...

Hepsi birbirinden güzel lezzetler sevgili arkadaşım, yarın yola çıkıyorum yeniden, kendine ve çocuklarıma çok çok dikkat et lütfen, öpüyorum hepinizi :)

Safran said...

Hepsi çok lezzetli görünüyor Şefikacığım, yarın yola çıkıyorum yeniden, kendine ve çocuklarıma çok iyi bak lütfen, sevgiler, öpüyorum hepinizi...

sefika said...

çok teşekkürler Safrancığım. Senden yeniden haber almak çok güzel. Dilerim güzel bir yolculuk geçirirsin. Sende kendine ve Merte çok iyi bak. sevgiler