Thursday, January 19, 2006


BAYRAMLIK İKRAM
İşte bayramda şeker ikram etmek yerine, misafirlerime sunmak için yaptığım sultan lokumları. Tarifi Portakal Ağacı'ndan aldım. Tarife yazılan yorumları okuyunca yapmaya biraz korksamda "hadi cesaret" diyerek yaptım. Sonuç hiçte korktuğum gibi olmadı. tersine ben çok kolay yapıldığını düşündüm. Tek zor kısmı ise yuvarlama aşaması oldu benim için. Neyseki çok lezzetli ve görünümü oldukça şık lokumlarım oldu. Bütün misafirlerimde çok beğendiler. Tariften farklı olarak ben yuvarlarken içlerine bütün fındıklar yerleştirdim. Tarçını da muhallebiye kattım. Tarifi ayrıca yazmayacağım. Çünkü aşağıdaki linki tıklayarak tarifin orijinaline ulaşabilirsiniz. tekrar teşekkürler Hatice :=)http://www.portakalagaci.com/oburcuk/2004/01/sultan_lokumu.html

No comments: