Monday, November 27, 2006

İyiki Doğdun DUHAN



25 Kasım en küçük oğlum Duhan'ın 1. doğumgünüydü. O gün telaştan ve yoğunluktan yazamadım. Ancak şimdi yazabiliyorum. O gün yani cumartesi akşamı Duhan'ın (ya da Efe'nin deyişiyle Duhduh'un) doğumgününü kutlamaya gelen konuklarımız vardı. Onlar için hazırladığım sofraya yer vermek istedim. Gerçi sofranın en son halini çekmek kısmet olamadı ama 2 küçük bebekle işim pek kolay değildi doğrusu. Normalde de misafir geleceği zaman pek telaşeli olan ben, eteğimde ağlayan ve kucak isteyen bebeklerle işlerimi daha da bir yetiştiremez haldeyim. Sonuçta güzel bir akşam geçirdik.
Canım Duhan'ım varlığınla hayatımız daha da anlamlı oldu. İyiki geldin. Dilerim ömrün hep mutluluk ve başarılarla dolu geçsin. Yüzün hep gülsün anneciğim. Sizi (seni ve ağabeylerini) çok seviyorum. :))
Misafirlerim için hazırladıklarım:
Renkli patates topları
Katlı poğaça
Islak kurabiye
Kıymalı börek
Kısır
Yaşpasta

2 comments:

pınar said...

duhanın geçmiş doğum günü kutlu olsun:) ben de 25 kasım doğumluyum.

sefika said...

sevgili Pınar çok teşekkür ederim. Biz de senin doğum gününü candan kutluyoruz. Mutlu yıllar. sevgiler